Podzim se blíží a společně s ním venku klesají teploty. Nenechte se dámy zaskočit a pořiďte si již teď teplé punčocháče - najdete je v sekci neprůhledné.

Reklamační řád

Všeobecná ustanovení

Tento reklamační řád je nedílnou součástí obchodních podmínek (dále jen „obchodní podmínky“) prodávajícího: Ing. Martin Vondrák, IČ.:06209025, kontaktní adresa: Šmahova 1374/101, e-mail: info@divon.cz, mob.:+420 731 849 001 a popisuje, jak postupovat při uplatnění práva z vadného plnění v záruční době (reklamaci zboží), které bylo zakoupeno prostřednictvím internetového obchodu www.divon.cz, dle § 13 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. 

Prodávající seznámí kupujícího s reklamačním řádem vhodným způsobem před vlastním nákupem. Kupující je povinen se seznámit s reklamačním řádem a obchodními podmínkami před vlastním uskutečněním objednávky. Reklamační řád spolu s obchodními podmínkami je součástí (včetně formuláře o odstoupení od kupní smlouvy ve 14ti denní lhůtě) potvrzení každé objednávky.

Uzavřením kupní smlouvy a převzetím zboží od prodávajícího kupující souhlasí s tímto reklamačním řádem.

 

Převzetí zboží

Při převzetí  objednaného zboží prostřednictvím smluvních přepravců zkontrolujte nepoškozenou pečeť s logem našeho obchodu, která Vám zaručuje originální zabalení z našeho e-shopu a vylučuje neoprávněné vniknutí do zásilky. V případě zřetelného poškození této pečeti doporučujeme kupujícímu zásilku od dopravce nepřevzít a sepsat s ním zápis o škodě, případně pořídit fotografii.

Při převzetí zboží doporučujeme kupujícímu zkontrolovat dodané zboží ihned po jeho převzetí, především veškeré náležitosti oproti objednávce (druh zboží, počet kusů, barva, velikost...). O případném poškození zboží nebo nekompletnosti dodávky je kupující povinen neprodleně informovat prodávajícího e-mailem nebo písemně. 

 

Reklamace

Reklamované zboží vracejte čisté, s označenou vadou.  Uveďte svůj kontakt, tel. číslo a číslo objednávky nebo faktury.  Dále uveďte svoje číslo účtu, kam lze zaslat vracenou částku.

Zákonná lhůta pro vyřešení reklamací je 30 dnů, ale běžně je řešíme do 15 dnů.

U uznaných reklamací vám vrátíme i částku na vynaložené poštovné.

 

Vrácení zboží

V případě, že jste si nákup zboží rozmysleli, zašlete ho zpět na adresu sídla obchodu Šmahova 101.

Zásilky vracejte v neporušených obalech. Připište číslo objednávky nebo faktury a číslo bankovního účtu, kam si přejete zaslat peníze.

Z hygienických důvodů vyměňujeme pouze nepoužité a nezkoušené punčochové zboží a ponožky.

Nepoužité zboží máte možnost vrátit do půl roku od provedení objednávky, netrváme na zákonné lhůtě.

Adresa pro zaslání reklamovaného nebo vráceného zboží:

Ing. Martin Vondrák

Šmahova 101

627 00 Brno